dilluns, 20 de setembre del 2010

Vacances a Portugal (5)

5è dia (11.8.10) Voltants de Lisboa (Cabo da Roca, Ericeira, Mafra i Queluz)

Avui em agafat el cotxe i em passejat per la carretera que passa arran de la costa, passant per Belém, Estoril i Cascais abans d'arribar primer a Cabo Raso i seguidament Cabo da Roca (punt més occidental del continent europeu).
Després de veure les vistes des de Cabo da Roca, em seguit el camí cap a Ericeira, on em dinat primer i seguidament em anat a banyar-nos a la platja praia do Algodio.

Cabo da Roca

Em continuat cap a l'interior fins arribar a Mafra per veure el palau-convent, però era tancat i ens em conformat per passar l'estona al gran parc del costat Jardim do Cerco.
A la tornada a Lisboa, ens em desviat per veure el Palau de Queluz, però també era tancat i em tingut que veure només l'exterior del Palau. Des de Queluz em vist que alguna muntanya dels voltants de Lisboa s'estava cremant i fins i tot ens queia la cendra del foc.

Monument a Maria I i Palau Nacional de Queluz

Em tornat a l'hotel, ens em dutxat, i em sortir a corre-cuita per comprar alguna cosa de record a "El Corte Inglés". Després de donar voltes i no comprar res, sens a fet tard i em sopat a un restaurant a davant de l'hotel que estava a punt de tancar. Al principi ens va posat mala cara, però vam sopar bé.