dimarts, 14 de setembre del 2010

Vacances a Portugal (3)

3er. dia (9.8.10) Lisboa

Aquest dia l'hem dedicat a visitar el centre de Lisboa.
Em començat per l'Avenida da Liberdade, un dels carrers principals de la ciutat. Em anat baixant per Rossio, Baixa, Plaça do Comércio, en visitat l'església de Nossa Senhora Conceiçao Velha, i la (Catedral). Després em pujat fins el Castelo de Sao Jorge i em baixat als carrerons del centre per dinar. Em passat pel carrer Rua Dos Correiros que ens havien recomanat, però no ens ha fet el pes els restaurants que hi havien, ho hem vist massa per turistes, i em reculat fins un restaurant de pasta italiana que havien vist anteriorment.
El restaurant Prima Pasta encara que molt a prop del centre, era a una zona no gaire turística i la clientela es veien treballadors de la zona. Van menjar molt bé, una pasta de primera qualitat i un servei atent, això sí, amb una decoració normaleta, es a dir d'estar per casa i per a la gent de casa.

A la tarda vam agafar un bus turístic que ens va portar per la zona de la Expo (que Lisboa va organitzar l'any 1998), per la zona de l'aeroport i el centre de la ciutat.

Al vespre vam fer una volta pels voltants de l'hotel i em acabat per sopar novament al restaurant de l'hotel (In Fusion).