divendres, 17 de setembre del 2010

Vacances a Portugal (4)

4rt dia (10.8.10) Lisboa


Em tornat a agafar el bus turístic,  avui em fet la ruta vermella que ens a donat una volta per Lisboa i ens a apropat fins Belém, on em baixat per veure:

Torre de Belém
Padrão dos Descobrimentos


Mosteiro dos Jerónimos


També en vist el monument als Combatents, la praça do Imperio i la rua do Belém, on em dinat unes sardines a la brasa (plat típic portuguès) al restaurant Sagitario. Uns metres abans és la Pastéis de Belém on em pres el "pastís de nata" (dolç típic molt apreciat i molt bo). Com que el nen les sardines no l'han convençut (encara que se les ha menjat) em anat just a davant de la pastiseria i em demanat unes patates fregides del Mc Donald's.



Després d'això em visitat el Mosteiro dos Jerónimos i ens em mullat amb els aspersors del parc praça do Imperio, ja que feia moltíssima calor. Més endavant em tornat amb el bus turístic a Lisboa.


Al arribar, em entrat a un bar i em demanat una altre pasta típica i una cervesa (el nen un sandvitx i un suc). El bar estava decorat molt modern i ens a agradat bastant.

Al acabar, a l'hotel... dutxa... sopar... i a dormir.