dissabte, 19 de desembre del 2009

Vacances Àvila 2009. Dia 1: GUADALAJARA I EL ESCORIAL

Avui dissabte 19 de desembre em sortit en direcció a Àvila. Em sortit a primera hora i amb unes temperatures durant tot el recorregut sota zero, que han arribat fins a 6º sota zero. Em fet un camí molt bo, sense neu ni glaç a la carretera (a pesar de les baixes temperatures).

La primera parada ha sigut passat Saragossa, a un àrea de servei per fer l'esmorzar.
Després d'aquesta atu
rada, no ens em aturat fins arribar a Guadalajara, on em visitat la ciutat i el nen a pujat a un "trenet" de Santa Claus (foto).



Em passejat per la ciutat, i entre altres coses em visitat:
  • Palau del Infantat
  • Torrassa d' 'Alvarfáñez'
  • Alcàsser
  • Palau de Mendoza (Liceu)
  • Convent de les Carmelites de Sant Josep
  • Concatedral de Santa Maria
  • Capella 'Luis de Lucana'



Després de veure una gran part dels monuments de la ciutat, sens ha fet l'hora de dinar, i després de veure un parell de restaurants que no ens han fet el pes, vam decidit de sortir de la ciutat a veure que trobàvem. Al final vam dinar al restaurant de l'Hotel Amura, al costat de l'autovia A-2, a un parell de quilòmetres de Guadalajara en direcció a Madrid.

Amb la panxa plena (vam menjar molt bé), vam dirigir-nos cap a El Escorial, però per desgracia vam arribar quan acabaven de tancar, i vam fer unes fotos de l'exterior del impressionant monestir. Vam aprofitar per passejar pel poble que tenien engalanat amb figures a mode de pessebre.



D'aquí, vam anar directes cap a l'hotel d'Àvila, i ja en la ciutat, després de deixar les maletes a l'habitació, vam fer un petit vol per la ciutat emmurallada per veure on anàvem a sopar.

Per finalitzar, després de sopar i una bona dutxa (de colors), ens vam anar a dormir per agafar forces per l'endemà.

1 comentari:

administrador ha dit...

Hola Joan, que tal como estais, vaya vacaciones más chulas y fresquitas........

Saludos,
M. José, Joaquin i Ara.