diumenge, 22 de març del 2009

Sortida 22.03.09 "botifarrada"

Aquest diumenge em fet una sortida curta, ja que després havíem de anar a dinar a les caves de Sant Sadurní d'Anoia, concretament a les "Caves Torre Blanca".
Per aquesta raó em fet una ruta una mica rara. Primer em anat cap a La Pobla de Claramunt, pujant per Els Vivencs i baixant pel cementiri de paper.
Després una vegada arribats a la paperera, em pujat per un camí poc habitual fins arribar a El xaró, i pel camí rural asfaltat em arribat pels "enanitos" fins Cabrera d'Anoia, i em baixat fins a Vallbona d'Anoia pel camí Ral.

Ruta:
Vallbona d'Anoia, camí Ral, La Rata, La Pobla de Claramunt, Els Vivencs, cementiri de paper, Els Xaró, "casa dels enanitos", Cabrera d'Anoia, camí Ral i Vallbona d'Anoia.

Distància: 25 Km
Temps: 1h 54'
Velocitat mitjana: 13,66 Km/h

Després em anat a les caves de Sant Sadurní, on em menjat i begut ben de gust, ens ho em passat super bé!!!.