diumenge, 8 de març del 2009

Sortida 08.03.09 a Carme.


Avui em tingut un dia amb sol, i ja de bona sortida feia molt bon temps.

Em fet una passejada cap a Carme, però en aquesta ocasió no em pujat fins l'ermita de Collbàs i a més a més tampoc em passat pel centre del poble, sinó que em anat (per alguns per primera vegada) per "La Masuca". Una vegada passat La Masuca em arribat a la carretera i em girat a la dreta direcció a Carme fins enllaçar amb el desviament que agafem habitualment "Les Esplugues". A partir de llavors com sempre... Vilanova d'Espoia, Cabrera i Vallbona, en total 31 quilòmetres i una mica més de 2 hores de trajecte.

Ruta:
Vallbona d'Anoia, camí Ral, La Rata, La Pobla de Claramunt, castell de Claramunt, dipòsit d'aigua, La Masuca (Carme), Les Esplugues, Vilanova d'Espoia, Cabrera d'Anoia, camí Ral i Vallbona d'Anoia.

Distància: 30,93 Km
Temps: 2h 16'
Velocitat mitjana: 13,59 Km/h