dissabte, 28 de març del 2009

Botifarrada 22.03.09

Avui em fet una mena de festa, i uns quants del Club Ciclista Vallbona d'Anoia, em agafat a la família i ens em anat a unes caves (Torre Blanca) de Sant Sadurní d'Anoia a passar una dia de barbacoa amb els companys en un ambient afable i familiar.












A
les barbacoes feia una mica de calor i fum, però al
fi
nal, encara que ha costat una mica encendra el foc per que la fusta estava humida, em aconseguit "amb l'ajuda del porró de cava fresquet" de rostir el xai, les botifarres, una mica de pollastre i el pa.










Des
prés, tota la tropa... a menjar!!!
No cal dir que estava tot molt bo, fins i tot els postres que van anar a comprar mentre es feia el menjar a la barbacoa.










Total...
carn a la brasa...
cava ben fresc...
bon postre...

i la millor companyia!!!











Ho em de repetir.