dilluns, 21 de juny del 2010

Vins DO Catalunya

Aquest divendres vam anar a les Drassanes Reials i Museu Marítim de Barcelona, al 10è aniversari de la Denominació d'Origen Catalunya.



Només entrar vaig agafar un tiquet per tastar 5 vins dels allà exposats (o 4 vins i 1 tapa). Després d'això vaig fer una volta per veure quins vins hi havien, i seguidament vaig començar a tastar els que vaig trobar més adients. Com sol passar, em vaig posar a parlar amb la gent, a preguntar-lis sobre el seu producte, i en més d'una ocasió no em van voler agafar el tiquet i vaig acabar amb més dels 5 tastos i dues tapes.


Mentre tastava els vins vam poder assistir al lliurament dels premis del II concurs BlogDOCat, al millor bloc vitivinícola.
I una mica més tard, l'actuació (showcooking)
del cuiner Àngel Pasqual (restaurant Lluçanès) i xef de La Salut al Cistell de TV3, que ens va preparà unes gambes amb aranja (foto) impressionants! i que després vam poder tastar tots els assistents (jo i la dona vam repetir!!!). No cada dia es mengen gambes de 100€.



A més de tot això vam tindre la grata sorpresa de trobar-nos amb una persona que feia molt de temps que no veiem i ens va fer molta il·lusió trobar-nos-la així, de sobta, com el que no vol la cosa. Una abraçada per a tu i per a la teva xicota, a veure si ens retrobem un altre dia.


Vins tastats:

NEROLA (negre reserva) de Torres
FEIXES DEL PORT (negre criança) de Joan Sardà
ARETEY tempranillo barrica (negre mitja criança)
DHUODA (negre) de Winum
M O (negre criança) de Masia Oliveda