diumenge, 13 de juny del 2010

Sortida "Via Verda 2010"

Avui he anat amb uns quants amics de Vallbona i em participat a la 18ª Marxa Ciclista Ribera del Llobregat.




Em començat agafant el tren de les 7:50 a l'estació de Vallbona i em arribat a l'estació de Martorell Central abans de 2/4 de 9. Des de l'estació em anat pels carrers de Martorell (per una drecera) fins al pont del Diable on em confirmat la inscripció.A les 9, i després d'unes paraules de les autoritats, em començat a sortir passant (caminant) per sobre del pont del Diable i a continuació ja em pujat a les bicicletes i hem marxat cap a El Prat.
Durant el camí alguns dels ciclistes més joves han anat pel terra, però res greu, i han pogut continuar (després d'una petita emprenyada) sense cap problema. A mig camí ens han donat una bossa amb aigua i una barra energètica per poder agafar forces i arribar fins a El Prat.
Per fi, una vegada arribats a la masia de Can Comas (El Prat), i després de 27 quilòmetres, em pogut descansar i seure a uns bancs a sota d'un gran arbre, on ens em menjat l'entrepà, el refresc i em aprofitat per recollir una samarreta commemorativa de l'acte. Com a cloenda, ja a les 12 del migdia, van rifar una bicicleta que malauradament no ens va tocar a cap del nosaltres.
Una vegada finalitzada la marxa, ens vam dirigir cap a l'estació de tren de Sant Boi de Llobregat. El primer tren el vam perdre perquè encara faltaven tres persones per passar a l'andana, ...el següent no el vam agafar perquè anava a Moli Nou, ...el següent perquè anava massa ple, ...el següent perquè anava a Manresa, ...i els següents ja no sé perquè no el vam agafar. Al final, vam pujar a un tren que ens va portar fins Martorell, allà vam baixar i vam esperar fins que passes el tren d'Igualada (R6).
I per fi, arribada a l'estació de Vallbona d'Anoia i cap a casa a dinar.

Aquesta sortida tenia un tarannà lúdic i festiu i prova d'això es que de les 21 persones que em assistit hi havia gent d'entre 7 anys i 72 anys.

Per últim em d'agrair a Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya que ens a facilitat l'arribada fins a Martorell amb 6 vagons, el doble del normal, i em pogut viatjar amb un ampli espai per nosaltres, les bicis i la resta de passatgers. Donar les gràcies tant a Atenció al Client, com als revisors i el personal de les estacions que en tot moment ens van atendre amb la màxima atenció i professionalitat.


NOTA: Pròximament penjaré totes les fotos d'aquesta sortida.