dimarts, 13 d’abril del 2010

Tast de vins blancs.

Dilluns 12 d'abril de 2010, vaig tornar a anar a un altre tast de vins, en aquest cas de vins blancs.

El tast estava organitzat gràcies a l'Espai del consum de Bon Preu/Esclat i el "taller d'iniciació al tast de vi blanc" l'impartia el reputat David Seijas, Sommelier de El Bulli, i guanyador de la XV edició del concurs Nariz de Oro 2006.

Vam tastar:



  • Raimat Viña 27 Chardonnay
D.O. Costers del Segre
100% Chardonnay


  • Pazo de Valei
D.O. Rías Baixas
100% Albarinyo


  • Gramona Gessamí
D.O. Penedès
Muscat de Fontignan, Gewürztraminer, Muscat de Alexandria i Sauvignon Blanc.

  • Marques de Riscal
D.O. Rueda
Verdejo i Viura

Com podeu veure, al contrari que l'últim tast que només era d'una mateixa Denominació d'Origen (Catalunya), en aquesta, cada vi era d'una D.O. diferent.


Com podeu imaginar m'ho vaig passar molt bé, i l'única pega, va ser el fet d'anar fins a Barcelona (c/ Sicília) plovisquejant. La Diagonal estava ben plena i vaig arribar ben justet, i això que vaig sortir amb temps de sobre.

Fins aviat!