dimecres, 7 d’abril del 2010

Club de Cuines

Avui os volia parlar d'una altre afició que tinc, LA CUINA.

Ja fa temps vaig
apuntar-me a un nou Club, però no de bicis, sinó de cuina, sobretot per veure les receptes que hi han i fer-les jo després a casa, però des de fa pocs dies es podria dir que he fet un pas més i he creat les meves primeres receptes de cuina (http://www.clubdecuines.cat/usuari/semitiel/429).

De sempre m'ha agradat menjar bé, i també, sobretot en ocasions especials cuinar per la família i la gent que m'estimo.

Lo de menjar bé, es fàcil, sobretot si tens diners per anar de restaurant en restaurant tastant dels millors cuiners i someliers del mon, però si no vas sobrat de cales..., i encare que els tinguis, el millor i més natural es cuinar-ho tu mateix, ja que d'aquesta manera ets tu qui està creant aquell menjar, ets tu el que li dones aquell to diferent i deixes de ser un simple espectador per ser (tu) el protagonista, el cuiner.

Com no, no sempre surt bé, i en ocasions et portes una bona decepció (encare recordo el "risotto" d'aquest Nadal, sense sal i em va sobrar mig quilo), però amb la pràctica i una mica de perseverança la cuina et dona més alegries que no pas decepcions, encare que aquestes últimes les recordes per sempre.

Per últim recomanar-vos que visiteu el web del "Club de Cuines" http://www.clubdecuines.cat/ , hi han milers de receptes que de bon segur que os agradaran, però vigileu, es pot fer addictiu, jo ja os he avisat.