dimecres, 11 de novembre del 2009

Haloween i Festa del Cigronet de l'Alta Anoia

Feia temps que no actualitzava el bloc, per aquesta raó avui escriuré de dos actes festius.

1er. HALOWEEN.


Encara que nosaltres sempre em celebrat la "Castanyada", aquest any em fet un canvi i aquí teniu una foto de la disfressa per la festa de Haloween. Com podeu veure estava molt il.lusionat i content. Com no podia ser d'una altre manera, vam fer una passejada per tot el poble (sort que es petit), i vam anant trucant a les portes del veïns/amics per que el veiessin, i per recollir algun que altre caramel.


2º. FESTA DEL CIGRONET DE L'ALTA ANOIA.

Un any més em tornat a anar a la festa del Cigronet a Cal Font d'Igualada.
Aquest any les paradetes estaven més ben distribuïdes, i havia més coses perquè juguessin els nens petits.




Com l'any passat, el Cinto va preparar uns cigronets d'escàndol !!!, per llepar-se'n els dit. Jo em vaig repetir.
En aquesta ocasió ens va preparar uns "cigronets amb vedella i espinacs", a mi no m'agraden gaire (gens) els espinacs, però no se com ho fa, que em vaig menjar dos plats, i m p r e s s i o n a n t.




Bé, l'any que bé, més Cigronets de l'Alta Anoia!!!