dilluns, 4 d’agost del 2008

Sortida 03.08.08

En auesta ocasió vam arribar fins quasi els "molins d'aire".
Vam seguir la ruta a Castellfollit del Boix, fins un desviament on hi ha un cartell on posa "Hípica". Normalment, agafem el camí de la dreta, però en aquesta ocasió agafem el de l'esquerra (recta i pujada). Més endavant arribem a una masia on el camí ens ofereix tres possibilitats, agafem novament el de l'esquerra (sí, el que fa pujada), i a 50 metres tornem a girar a mà esquerra. Els que vulguin arribar fins als molins d'aire, han de continuar recta, però, fins arribar als molins hi han unes bones pujades.
Una vegada agafat el trencall de l'esquerra, el camí comença a planejar i a fer baixada, sort perquè el sol ja avia sortit i començava a picar de valent. Aprofitem una zona d'ombres per esmorzar i observar les vistes que hi han. Comença la tornada, baixant fins el Polígon Industrial "Les Comes" d'Igualada i des de allà, fins a Vallbona.

La ruta:
Vallbona, camí Ral, La Rata, La Pobla de Claramunt, Pol. Ind. Plan d'Arau, Òdena, girem a l'esquerra (hípica), girem a l'esquerra (masia), Pol. Ind. Les Comes, Pol. Ind. Plans d'Arau, La Pobla de Claramunt, La Rata, camí Ral i Vallbona d'Anoia.