dilluns, 11 d’agost del 2008

Cursa Festa Major Pinedes de l'Armengol

El divendres 8 d'agost de 2008, es va realitzar la Cursa Ciclista de la "Festa Major de Pinedes de l'Armengol".
Hi havien quatre cat
egories:
- de 5 a 7 anys
- de 8 a 10 anys
- de 11 a 13 anys
- + de 14 anys

Evidentment, jo participava en el de més de 14 anys!!!

La cursa transcorria pel camí rural asfaltat que va de Pinedes de l'Armengol a La Font del Bosc. En el nostre cas s'havia de fer anada i tornada dues vegades, amb un total de 6,6 Km.

Després d'intentar anar el més ràpid possible, vaig aconseguir arribar el 3er, que per ser la meva primera participació ( i la meva primera cursa en general), no està malament del tot. Sempre et queda, que ho podies haver fet millor, però això, ja es del passat i l'any que bé intentaré fer-ho una mica millor.

Al dia següent, dissabte al matí ens van donar les medalles i els trofeus als tres primers qualificats de cada categoria. He de reconèixer, que m'ha fet il.lusió que m'hagin donat un trofeu.