diumenge, 20 de juliol del 2008

Montserrat Park 20.07.08

La sortida d'aquest diumenge en teoria tenia que passar pels voltants de Piera, però quan em volgut anar cap a Cal Sagristà, no ho em aconseguit. A partir de llabors em anant tirant fins arribar a un punt conegut i em seguit aquest camí per tornar a Vallbona.

Em començat a Vallbona (bar Saumell), i em anat cap a munt fins Can Martí i Ca n'Aguilera. Al intentar anar a Cal Sagristà, em preguntat a un ciclista que passava per allà, però em arribat a el dipòsit d'aigua conegut com "independència" (foto) i més endavant (més amunt) a arribat un moment en que el camí es dividia en dos. Em agafat el de la dreta... "cagada", i ja no em vist Cal Sagristà, ni la resta de la ruta.
Em continuat, com avia comentat, pel camí de la dreta i després d'una estona "perduts", em arribat al camí que normalment agafem quan venim d'El Bruc i passem Montserrat Park. L'hem agafat i després d'una estona ens em aturat a esmorzar a La Font de Ferro. Després de la pausa del entrepà, em continuat per La Pobla de Claramunt, La Rata, camí Ral i arribada a Vallbona d'Anoia.

Com a comentari, dir que em passat pel camí on fa 15 dies (no avia sortit des de llavors) m'avia caigut.

Distancia: 36,2 Km
Temps: 2h 20'
Velocitat Mitja: 14,46 Km/h