dimarts, 1 de juliol del 2008

28/29.06.08


Aquest cap de setmana vam anar a la Costa Brava, concretament a Palafrugell i les seves platges.

Dissabte ens ho vam passar molt bé a la platja de Tamariu (Palafrugell), quasi tota l'estona a dintre de l'aigua i passejant pel GR92 que passa a arrant de mar.
Aquesta platja, a part de que es molt maca, te una zona amb ombra natural i un trampolí d'on la gent es llença al aigua (foto). Una maravella, ens va agradar tant, que diumenge vam repetir.

A casa també ho vam passar molt bé, sobretot el nen, que va fer guerra de globus d'aigua, ací baix teniu un exemple (video).

Jo també vaig aprofitar per apropar-me a la macro-botiga de vins "Vins i licors Grau", el paradís pels amant del vi. Vaig comprar unes ampolles de vi (la malloria d'encarrecs d'amics) i un parell ampolles de cava, aquesta vegada em vaig comportar i no vaig omplir el maleter del cotxe de caixes de vi.

Ara que arriba la calor, segurament repetirem més d'una vegada.