dilluns, 31 de gener del 2011

Cap de setmana a la neu (El Jou)

Aquest cap de setmana em anat al Berguedà, concretament al Hotel El Jou a les afores de Guardiola de Berguedà, ja que era més aprop del poble Figols que de la mateixa Guardiola de Berguedà.

Dissabte van anar primer fins a Bagà, on vam dinar molt bé a l'hotel-restaurant L'Amagat. El restaurant encara que molt centric, estava com bé diu el seu nom, amagat en un carrerot estret, molt a prop de la plaça de l'Ajuntament. Si alguna vegada aneu per Bagà, hi voleu menjar bé (molt bé) teniu dos bones obcions, la primera L'Amagat (C/ Clota, 4), i la segona, Cal Batista (C/ del Raval) just a l'entrada del poble a mà dreta.

Com que estava tot nevat i no sabiem del cert com arribar a l'hotel, després de dinar vam dirigir-nos tranquilament cap a l'hotel. Després de pujar i pujar corba rere corba, a dalt de tot de la carrertera i havia l'hotel El Jou. L'hotel està molt bé i molt maco tot nevat, però quan nevi una mica més del compte, segurament que es més que provable que els seus inquilins es quedin incomunicats.

A la tarda, amb tota la familia, vam jugar amb la neu i ens ho vam passar genial llençan-nos bolas de neu.
A la nit vam fer un sopar especial a El Jou, per celebrar el 65è aniversari del Claudio i la seva nova etapa com a juvilat (a veure si arribem nosaltres...).

Al dia següent després d'esmorzar, vam anar cap a la mítica muntanya del Pedraforca. Vam pujar fins el mirador de Gresolet, per desgracia, el cel estava nuvulat i no es podia veure la part superior del Pedraforca, però als nens no els va importar gaire i es van dedicar a llençar-se amb trineu per la neu.

Després d'una bona estona jugant amb la neu, vam baixar fins a Gósol per dinar a un restaurant que ens haviem recomanat: El Forn Cal Moixò (C/ Canal, 2). Un restaurant petit, però on es menja molt bé.
Després de dinar, un altre vegada a jugar amb la neu i cap a casa. Un cap de setmana gastronòmic i ple de neu que segur que trigarem a oblidar!!!