diumenge, 2 de maig del 2010

Sortida 2.5.10 a Castellolí

Avui ens em desplaçat fins a Castellolí.

Després que ahir plogués, avui ens em trobat uns camins plens de fang que ens han fet baixar de la bici en més d'una ocasió per retirar el fang acumulat a les rodes i el canvi.


A pesar que el fang en un principi era un handicap a salvar, la veritat es que ens ho em passat d'allò més bé, i fins i tot diria que a sigut divertit passar per aquest camins relliscosos i quasi impracticables.
A la tornada de Castellolí, després de la N-IIa, em decidit de no passar per l'aeròdrom d'Òdena, ja que el camí passat l'aeròdrom normalment ja es prou fangós, així que avui segurament hauria sigut completament impracticable. Així que em seguit recta (travessant les obres de la carretera cap a Manresa), i em anat a parar just a la rotonda que enfila cap a Els Plans d'Arau.
Quan passàvem per La Pobla de Claramunt, em aprofitat per esmorzar i netejar les bicis amb aigua a pressió al costat de la benzinera de l'Hostal Robert.


Ruta:
Vallbona d'Anoia, camí Ral, La Rata, La Pobla de Claramunt, Mollons, El Masset, Circuit Mototerra de Castellolí, N-IIa, Els Plans d'Arau, La Pobla de Claramunt (esmorzar), La Rata, camí Ral i Vallbona d'Anoia.




Distància: 27,02 Km
Temps: 2h 3'
Velocitat mitjana: 13,31 Km/h

NOTA:
La setmana vinent realitzarem una sortida especial, la RIBERA DEL LLOBREGAT.