dissabte, 26 de setembre del 2009

Duatló

Divendres vaig fer una mena de duatló. Primer vaig fer uns 12/14 quilòmetres caminant (footing) per camins de terra principalment, i després vaig tornar en bici per la carretera (començava a fer-se de nit).

Aquest estiu em vaig portar la bici a Pinedes, no sé perquè, ja que no la he fet servir, i encara la tenia allà. Com que tenia previst de sortir el diumenge amb el Club Ciclista Vallbona vaig decidir d'anar-la a buscar, però no amb el cotxe, que hauria sigut el normal, sinó que vaig anar fent una mica de footing.

Quant ja tornava amb la bici en vaig creuar a Vilanova d'Espoia amb el Juan Luis i la Carmeli (a la Carmeli no la vaig reconèixar bé) que anaben cap a Pinedes.

Feia temps que no agafava la bici, a veure si diumenge fa bon dia i torno a sortir una mica!