diumenge, 28 de juny del 2009

Sortida 28.06.09 a Carme


Avui em anat a Carme, per l'ermita de Collbàs.

Només em sortit 5, i com que anàvem junts i pràcticament al mateix ritme, no em fet aturades (per esperar a la gent) i a les 11 ja havíem tornat a Vallbona.

Fins al dipòsit d'aigua de Vilanova del Camí, el temps estava una mica ennuvolat, el que ens a ajudat a pujar millor. Des de el dipòsit ens a donat el sol, però tampoc era un sol abrasador i em anat tirant prou bé.
A l'ermita de Collbàs, com es habitual, ens em aturat per esmorzar i fer-la petar (foto).

Una vegada reiniciat la ruta, ens em aturat un moment a Carme per agafar aigua i ja no ens em tornat a aturar fins arribar a Vallbona.



Ruta:
Vallbona d'Anoia, camí Ral, La Rata, La Pobla de Claramunt, Castell de Claramunt, dipòsit d'aigua, santuari de Collbàs, Carme, Les Esplugues, Vilanova d'Espoia, casa dels enanitus, Cabrera d'Anoia, camí Ral i Vallbona d'Anoia.

Distància: 32 km
Temps: 2h 11'
Velocitat mitjana: 14,47 Km/h