diumenge, 30 de novembre del 2008

Cursa de l'esquiador (30.11.08)


Avui he participat a la meva primera "cursa", la cursa de l'esquiador. Fins ara havia participat en alguna pedalada popular, però no en cap cursa. He d'aclarir que realment la meva participació no ha sigut legal, ja que les inscripcions es van exhaurit el primer dia, i jo he fet la cursa pel meu conta i com no, sense dorsal ni res.



La sortida i arribada va s
er a Les Comes (Igualada).










Com que era la meva primera participació, no he volgut forçar massa al començament, i crec que he fet bé, perquè al final la meves forces eren ben minses i m'ha costat arribar a la meta.
He sortit dels primers i he vist com, un a un, m'han anat avançant la gran majoria dels participants (jo crec que els 500), però per la meva sorpresa quan he arribat a la meta, encara hi havia participants que anaven a
rribant darrere meu.

La ruta, molt maca i en alguns punts molt tècnica, m'ha agradat força i s'ha barrejat unes bones pujades, unes poques trialer
es (no gaire llargues), uns camins molt estrets on tenies que apartar les branques per que no passaves i un parell de rierols on ens em mullat i més endavant ens em empastifat de fang.

La cursa tenia dos parts ben definides. Els primers 17 quilòmetres tots de pujada, i els últims 16 quilòmetres, amb només un p
arell de pujades, les trialeres, els rierols i la resta. En total 33 quilòmetres amb un desnivell acumulat de 783 metres.

Com he dit anteriorment, la meva participació no consta a cap lloc, però amb els temps que jo tinc i els que a donat UECANOIA, hauria quedat a la posició nº148 de la meva categoria (veterà) i el 323 de la classificació general.


Les meves dades:
Distància: 33 km

Temps: 2h 17' 59''

Velocitat mitjana: 14,50 km/hora

Desnivell acumulat: 783 m

Classificació categoria (veterà): 148
Classificació general: 323